שאלה : הפוסטר שלי נראה בסדר על המסך. האם הוא יודפס בצורה זהה?
תשובה : כל קובץ נראה אחרת על מסכים שונים, לכן ישנה סטייה של 5-15 אחוז של הצבעים מהקובץ המקורי. במידה והפוסטר יובא מתוכנות office למיניהן, יש לקחת בחשבון שסמלים וגרפיקות מסוימות שיובאו מאתרי אינטרנט לא יודפסו באיכות טובה.
שאלה : מהי האיכות המינימלית שניתן לשלוח תמונה להדפסה?
תשובה : ברגע שתעלו את התמונה לאתר המערכת תדע לזהות את איכותה ותיתן לכם גודל מקסימלי להדפסה - מבלי לגרוע באיכותה.
שאלה : מדוע הדפסת תמונה מגלריה עולה יותר?
תשובה : מכיוון שבשקלול המחיר מחושבים גם התמלוגים לאמן שיצר את התמונה - זוהי תמונה המוגנת בזכויות יוצרים.
שאלה : האם ניתן לאסוף את ההזמנה ישירות בסניפכם?
תשובה : אין כל בעיה לאסוף את ההזמנה בסניפנו הממוקם ברח' אבן גבירול 30 קומה 1-.
שאלה : האם ניתן לקבל הצעת מחיר בטרם ביצוע ההזמנה?
תשובה : בוודאי - יש לנו מערכת חישוב מתוחכמת (מחשבון - מחיר) שם ניתן להזין את גודל התמונה המבוקש + סוגי גימורים ולקבל הצעת מחיר.
שאלה : האם ניתן להגיע ישירות לסניפכם ולבצע הזמנה?
תשובה : בימים אלו אין קבלת קהל במקום, הזמנות יתקבלו רק דרך האתר או ע"י שליחת קבצים להדפסה למייל colortouch@colortouch.co.il ונוכל לבצע עבורכם את העבודה. ניתן לאסוף את העבודה כשהיא מוכנה , כניסה תינתן רק ע"י עטיית מסיכה.
שאלה : האם ניתן להחליף מוצר שנמצא פגום?
תשובה : אם מסיבה כלשהיא נפגם המוצר תוכלו לקבל מוצר חדש ללא בעיה עם החזרתו של המוצר הפגום וזאת עד 14 יום מיום קבלתו.
שאלה : האם ניתן לבצע תשלום טלפוני ולא עם כרטיס אשראי דרך האתר?
תשובה : אין בעיה - יש לסמן בסוף ההזמנה - תשלום בעזרת נציג טלפוני ונציגנו יצור אתך קשר להמשך ההזמנה.
שאלה : האם האתר מאובטח?
תשובה : אתר החברה מאובטח בתקנות החדשים והמחמירים ביותר של SSL.
שאלה : האם ניתן לקבל את המוצר במשלוח עד הבית?
תשובה : לצערינו כרגע אין לנו מערכת משלוחים עבור פוסטרים וקנבסים בהזמנה דרך האתר.